زيارة مساعد وزير الخزانة الإميركية  مارشال بيلنغسلي
60 Views

اللبنانية للأخبار ( بيروت ) – وصل اليوم إلى لبنان مساعد وزير الخزانة لشؤون مكافحة تمويل الإرهاب، مارشال بيلنغسلي، في زيارة تستمر ليومين، وتشمل لقاءات مع مجموعة واسعة من المسؤولين اللبنانيين.
خلال زيارته، سوف يلقي السيّد بيلنغسلي الضوء على الشراكة القوية بين الولايات المتحدة ولبنان وثقة الحكومة الأميركية، بشكل عام، بالقطاع المالي اللبناني. وخلال لقاءاته مع مسؤولين رسميّين ومصرفين، سيشجع السيّد بيلنغسلي لبنان على اتخاذ الخطوات اللازمة للبقاء على مسافة من حزب الله وغيره من الجهات الخبيثة التي تحاول زعزعة استقرار لبنان ومؤسساته.

Visit of Department of Treasury Assistant Secretary Marshall Billingslea

lebanese news -BEIRUT—Treasury Assistant Secretary for Terrorist Financing Marshall Billingslea arrived in Lebanon today for a two-day visit, which will include meetings with a broad range of Lebanese officials.

During his visit, Assistant Secretary Billingslea will highlight the strong U.S. Lebanon partnership and the U.S. government’s overall confidence in the Lebanese financial sector. In meetings with government and banking officials, the Assistant Secretary will encourage Lebanon to take the necessary steps to maintain distance from Hizballah and other malign actors attempting to destabilize Lebanon and its institutions.

Print Friendly, PDF & Email

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.

Copyright © 2019 LEBANESE NEWS - اللبنانية للاخبار. All Rights Reserved. Designed by AmcTag

shares